U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
Museum Krona

Ticketsupport

Welkom op de supportpagina van Global Ticket. Wij zijn de ticketprovider van deze locatie. We helpen u graag met al uw ticketgerelateerde vragen en verzoeken! Neem voor inhoudelijke vragen contact op met de locatie zelf (denk aan vragen zoals "Is er een parkeerplaats?" of "Is de locatie rolstoelvriendelijk?").

Veelgestelde ticketvragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot tickets. Staat het antwoord op de vraag er toch niet bij, raadpleeg dan één van de opties onderaan deze pagina.

  • Moet ik mijn tickets printen? Of mag ik deze op mijn smartphone aan de deur laten zien?

    Het is niet nodig om de tickets te printen. Deze kunnen gewoon op een smartphone aan de entree worden getoond en gescand. Net zo gemakkelijk en dat scheelt heel veel papier! Zorg ervoor dat bij het scannen de schermhelderheid op maximaal staat.

  • Ik kan de dag en/of tijd waarop ik wil langskomen niet selecteren. Zijn er geen tickets meer beschikbaar?

    Let op: niet alle locaties werken met tijdsloten. Soms is het voldoende enkel een dag te selecteren. Mocht dat de vraag niet beantwoorden kan dit ook een van de volgende redenen hebben:

    1. De locatie is gesloten. Kijk voor de actuele openingstijden op de website van de locatie.
    2. De tickets zijn uitverkocht. Deze locatie werkt met een maximaal aantal tickets waardoor het kan dat het gewenste tijdslot niet meer beschikbaar is. Het systeem geeft altijd de actuele beschikbaarheid door. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.
    3. De tickets zijn nog niet te bestellen. Ons advies is om de ticketstraat regelmatig in de gaten te houden.
  • Ik ben mijn tickets kwijt of heb mijn tickets niet ontvangen… wat moet ik doen?

    Kijk altijd eerst even of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven.

    Het kan ook zijn dat de e-mail in de ongewenste email, spamfolder of in een andere emailmap terecht is gekomen. Tip: zoek op “Globalticket” of “Global Ticket” in de mail. Mocht de email met de tickets niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op via de communicatiekanalen onderaan deze pagina.

  • Ik ben niet op tijd voor het begin van mijn tijdslot. Wat moet ik doen?

    Wij vragen bezoekers zich te melden op locatie voor aanvang van het gekozen tijdslot. Sommige locaties maken het mogelijk een ticket om te boeken voor aanvang van het tijdslot, deze optie staat hieronder aan op de supportpagina. Mocht dit niet mogelijk zijn raden wij aan contact op te nemen met de locatie.

  • Ik heb vragen die niet gaan over mijn online gekochte tickets.

    Als de vraag niet over online tickets of het online aankoopproces gaat, zouden wij willen verzoeken om contact op te nemen met de locatie en de vraag aan hen voor te leggen.

  • Zijn er tickets beschikbaar op locatie?

    Wij raden aan het ticket online te kopen, mocht dit niet lukken dan raden wij aan om contact op te nemen met de locatie.

Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van één van de onderstaande kanalen.

Hoe kunnen we u helpen?

Ik wil de datum en/of tijd van mijn ticket veranderen.

Klik hieronder om een datumwijzigingsverzoek in te dienen voor uw boeking.

Vind mijn boeking

Ik wil een verzoek tot annulering en/of terugbetaling van mijn tickets indienen. (Terugbetalingsverzoeken worden binnen 30 werkdagen verwerkt.)

Voordat u een verzoek indient via dit formulier, vragen wij u vriendelijk om eerst de ticketvoorwaarden van de locatie te raadplegen. Als u volgens deze ticketvoorwaarden in aanmerking komt voor een terugbetaling van uw tickets, kunt u het onderstaande formulier invullen. Terugbetalingsverzoeken worden binnen 30 werkdagen verwerkt.

Het versturen van uw verzoek is mislukt. Controleer a.u.b. of het ingevoerde ticketnummer juist is. Dit formulier accepteert enkel ticketnummers van ongescande tickets.

De bestelling is niet gevonden. Controleer de gegevens en probeer opnieuw.

  • - Selecteer de reden voor uw verzoek -

Uw verzoek is succesvol ingediend. Terugbetalingsverzoeken zullen binnen 30 werkdagen behandeld worden.

Heeft u in de veelgestelde vragen uw antwoord niet gevonden en wilt u geen ticketwijziging aanvragen, klik dan hier

Voor urgente verzoeken kunt u het beste contact met ons opnemen via WhatsApp. Is de gewenste dag of het tijdslot niet meer beschikbaar? Dan zijn de tickets helaas uitverkocht. Ook telefonisch kunnen wij dan niet helpen. Het is niet mogelijk op een wachtlijst geplaatst te worden.

Stuur ons een e-mail

BEVESTIGING VERZENDEN VERZOEK

Weet u zeker dat uw verzoek om annulering van de bestelling en/of terugbetaling wilt indienen? Dit verzoek kan niet teruggedraaid worden. Verzoeken tot terugbetaling worden voorgelegd aan de locatie. Zij bepalen vervolgens of uw verzoek wordt goedgekeurd.

Let op: Tenzij specifiek in de opmerkingen aangegeven wordt uw gehele bestelling geannuleerd.

Wilt u het verzoek verzenden?